FATİH BİLİCİ
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERMEKLE GÖREVLİ)

FATİH BİLİCİ

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ/MUSTAFAKEMALPAŞA MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Reklam bilici[at]uludag.edu.tr
Araştırmacı ID : 304218

ORCID:0000-0003-4803-0463

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2019
  • BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

    MUSTAFAKEMALPAŞA MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2020
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ HUKUK BÖLÜMÜ
  • 2019-2019
  • BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Tüketicilerin planlı ürün eskitme algılarının satın alma karar ve tutumları üzerindeki etkileri: Akıllı telefonlar üzerine bir araştırma
  • 2012-2015
  • ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Pazarlamada artırılmış gerçeklik ve karekod teknolojileri: Tüketicilerin artırılmış gerçeklik teknoloji algılamaları üzerine bir alan araştırması
  • 2012-2015
  • ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Pazarlamada artırılmış gerçeklik ve karekod teknolojileri: Tüketicilerin artırılmış gerçeklik teknoloji algılamaları üzerine bir alan araştırması
  • 2007-2011
  • ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2007-2011
  • ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2005-2007
  • TRAKYA ÜNİVERSİTESİ

    LÜLEBURGAZ KEPİRTEPE MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ