ELİF EROĞLU HALL
PROFESÖR

ELİF EROĞLU HALL

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışları eleroglu[at]anadolu.edu.tr
Araştırmacı ID : 53267

ORCID:0000-0001-9086-0132

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2018
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ PAZARLAMA BÖLÜMÜ
  • 2011
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ PAZARLAMA BÖLÜMÜ
  • 2000
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2004-2009
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Tersine Toplumsallaşma Teorisinin Oluşturulması Açısından Bir Model Kurgusu: Ana Babanın Satın Alma Kararlarına Ergen Etkisi Üzerine Bir Uygulama
  • 1999-2003
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Elektronik Ticaret ve Eskişehir’xxde Metal Eşya, Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelere (KOBİ’xxlere) Yönelik Bir Araştırma
  • 1995-1999
  • ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ