PINAR BACAKSIZ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

PINAR BACAKSIZ

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Pazarlama İletişimi, Dijital Pazarlama pbacaksiz[at]gelisim.edu.tr
Araştırmacı ID : 100783

ORCID:0000-0003-4521-876X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2021
  • İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

    UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • 2017
  • İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ

    SANAT VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2014
  • İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ

    UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2009-2013
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Ürün tasarımının tüketicinin ürüne yönelik tutumları üzerine etkisi: A markası tüketicileri üzerine bir uygulama
  • 2007-2009
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Satış noktasında reklam ve eczanelerde satış noktası reklam malzemelerinin kullanımı üzerine bir araştırma
  • 2002-2006
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ