AZİZ ÖZTÜRK
DOÇENT

AZİZ ÖZTÜRK

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/BEYŞEHİR ALİ AKKANAT İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Uluslararası Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi azizozturk[at]selcuk.edu.tr
Araştırmacı ID : 55379

ORCID:0000-0003-1355-6078

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2020
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    BEYŞEHİR ALİ AKKANAT İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2011
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    BEYŞEHİR ALİ AKKANAT İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 1998
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    BEYŞEHİR ALİ AKKANAT MESLEK YÜKSEKOKULU
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2006-2010
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Marka iletişiminin kriz dönemlerinde işletme performansına etkisi ve hazır giyim işletmeleri üzerine bir araştırma
  • 2001-2003
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Kriz yönetimi ve tekstil sektörüne etkileri ile ilgili bir uygulama
  • 1992-1996
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ