TAMER BARAN
DOÇENT

TAMER BARAN

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/KALE MESLEK YÜKSEKOKULU/SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ/TURİZM VE SEYAHAT HİZMETLERİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama Araştırmaları, Tüketici Davranışları, Ürün ve Marka Yönetimi
Araştırmacı ID : 40761

ORCID:0000-0002-8711-6561

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    KALE MESLEK YÜKSEKOKULU SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
  • 2022
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    KALE MESLEK YÜKSEKOKULU SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
  • 2011
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    KALE MESLEK YÜKSEKOKULU SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2012-2019
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ GENEL İŞLETME (DR)
    Tez adı: İndirim mağazalarından alışveriş yapanların özel markaya karşı tutumunda algılanan risk ve kalitenin rolü
  • 2007-2012
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Marka konumlandırma ve üniversite öğrencilerinin cep telefonu tercihinde konumlandırmanın etkisi üzerine bir araştırma
  • 1996-2000
  • DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ