CEYDA TANRIKULU
PROFESÖR

CEYDA TANRIKULU

ADANA ALPARSLAN TÜRKEŞ BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Uluslararası Pazarlama, Hizmet Pazarlaması
Araştırmacı ID : 136848

ORCID:0000-0001-9025-583X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2017
  • ADANA BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS BÖLÜMÜ
  • 2013
  • ADANA BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS BÖLÜMÜ
  • 2009
  • OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2007-2011
  • ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Tüketicilerde Genetiği Değiştirilmiş Gıda Ürünleriyle İlgili Algılanan Risk Türlerinin Kulaktan Kulağa İletişim ve Satın Alma İsteğiyle İlişkisi
  • 2005-2007
  • ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Yeşil Pazarlama Tüketicilerin Yeşil Ürünleri Tüketme Davranışları ve Yeşil Ürünlerin Tüketiminde Kültürün Etkisi İle İlgili Bir Uygulama
  • 2000-2005
  • ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ