ADANA ALPARSLAN TÜRKEŞ BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel AlanıPazarlama Tüketici Davranışları, Uluslararası Pazarlama, Hizmet Pazarlaması
İŞLETME FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS BÖLÜMÜ
2013
ADANA BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ
İŞLETME FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANS BÖLÜMÜ
2009
OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2007-2011
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
Tez adı: Tüketicilerde Genetiği Değiştirilmiş Gıda Ürünleriyle İlgili Algılanan Risk Türlerinin Kulaktan Kulağa İletişim ve Satın Alma İsteğiyle İlişkisi
2005-2007
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
Tez adı: Yeşil Pazarlama Tüketicilerin Yeşil Ürünleri Tüketme Davranışları ve Yeşil Ürünlerin Tüketiminde Kültürün Etkisi İle İlgili Bir Uygulama
2000-2005
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ