YAVUZ AKÇİ
PROFESÖR

YAVUZ AKÇİ

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama İletişimi, Ürün ve Marka Yönetimi, Reklam yavuzakci[at]gmail.com
Araştırmacı ID : 27669

ORCID:0000-0001-6755-6650

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2020
  • ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • 2018
  • ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2013
  • ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2000
  • GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

    NİZİP MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2007-2012
  • DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Çevre belirsizliği altında, rekabet stratejileri ile tedarik zinciri stratejilerinin firma performansına etkisi: İMKB imalat sektörü uygulaması
  • 2001-2004
  • GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Üniversite sanayi işbirliği ile sanayici algıları (Gaziantep ili organize sanayi örneği)
  • 1995-1999
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ MUHASEBE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ