ABDÜLKADİR ÖZTÜRK
DOÇENT

ABDÜLKADİR ÖZTÜRK

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama Etiği, Tüketici Davranışları, Ürün ve Marka Yönetimi abdulkadir.ozturk[at]erdogan.edu.tr
Araştırmacı ID : 34175

ORCID:0000-0002-1855-8892

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2017-2023
  • RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2014
  • RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2012-2017
  • SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Politik tüketici davranışlarının belirleyicileri üzerine bir araştırma
  • 2006-2008
  • Keller Graduate School of Management/DeVry College of New York

  • 2000-2004
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMETRİ BÖLÜMÜ