MEHMET EMİN AKKILIÇ
PROFESÖR

MEHMET EMİN AKKILIÇ

BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ/BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Hizmet Pazarlaması, Pazarlama Araştırmaları, Tüketici Davranışları eakkilic[at]balikesir.edu.tr
Araştırmacı ID : 35966

ORCID:0000-0002-3888-6025

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2018
  • BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

    BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ
  • 2013
  • BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

    BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ
  • 2009
  • BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

    BURHANİYE UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ
  • 2005
  • BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

    HAVRAN MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1994-1997
  • İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Hizmet pazarlaması ve Elazığ hastanelerindeki uygulaması
  • 1988-2002
  • İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Turizm pazarlaması ile oluşan faydaların tespiti ve bu faydaların turizm aracı kuruluşlarının reklam faaliyetlerine yansıtılmasının önemi
  • 1987-1991
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ