BERKANT YILMAZ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BERKANT YILMAZ

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Reklam Çözümlemesi, Reklam Stratejileri, Reklam Araştırmaları berkant.yilmaz[at]kocaeli.edu.tr
Araştırmacı ID : 312586

ORCID:0000-0002-7309-8868

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2018
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK (DR)
  • 2018-2023
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK (DR)
    Tez adı: Çevrim içi alışverişte dokunsal mahrumiyet: Dokunma ihtiyacının tüketici karar süreçlerindeki rolü üzerine bir araştırma
  • 2015-2017
  • KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Tüketim toplumunda kadın bedeni ve güzelliğin sunumu: Victoria Secret örneği
  • 2015-2017
  • KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Tüketim toplumunda kadın bedeni ve güzelliğin sunumu: Victoria Secret örneği
  • 2010-2014
  • KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • 2010-2014
  • KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ