MÜMİNE KARADAĞ
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERMEKLE GÖREVLİ)

MÜMİNE KARADAĞ

MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ/SARUHANLI MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/İŞLETME YÖNETİMİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Dijital Pazarlama, Reklam mumine.karadag[at]cbu.edu.tr
Araştırmacı ID : 246883

ORCID:0000-0001-5922-0794

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2016
  • MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

    SARUHANLI MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2017-2021
  • MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Etik olmayan sosyal medya paylaşımlarının tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
  • 2010-2013
  • CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ)
  • 2003-2007
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ