MUSTAFA KEMAL YILMAZ
PROFESÖR

MUSTAFA KEMAL YILMAZ

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Uluslararası Pazarlama, Endüstriyel Pazarlama, Pazarlama Araştırmaları mustafa.yilmaz[at]samsun.edu.tr
Araştırmacı ID : 40865

ORCID:0000-0002-6906-5414

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

    SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ
  • 2019
  • SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ
  • 2017
  • ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2011
  • BAYBURT ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2009
  • BAYBURT ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2001
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    İSPİR HAMZA POLAT MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2020
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2006-2010
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Endüstriyel pazarlarda marka değeri: Seramik sektöründe aracı işletmelerde bir araştırma
  • 2002-2006
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Stres ve motivasyonun, satış gücünün iş tatmini üzerindeki etkisi: Erzurum`daki ilaç satış mümessilleri üzerinde bir uygulama
  • 1993-1997
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ