BİLAL ÇELİK
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BİLAL ÇELİK

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Uluslararası Pazarlama
Araştırmacı ID : 230606

ORCID:0000-0001-6253-3177

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • BAYBURT ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2015-2023
  • BAYBURT ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2017-2022
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: "Ürün Tercihlerinde" dış grup tarafgirliğinin nedensel atıfı: Tüketici zenosentrizmi
  • 2013-2015
  • UNIVERSITY OF LEICESTER

    Tez adı: Motivation for Consumers to Participate in Boycotts: The Case of French Product Boycotts in Turkey
  • 2005-2009
  • ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ