ARİF NİHAT SAMUR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ARİF NİHAT SAMUR

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ/KOZAKLI MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/SAĞLIK TURİZMİ İŞLETMECİLİĞİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Turizm Turizm İşletmeciliği, Otel İşletmeciliği, Turizm Pazarlaması asamur[at]nevsehir.edu.tr
Araştırmacı ID : 59878

ORCID:0000-0001-8081-5231

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2025
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    KOZAKLI MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
  • 2011-2025
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    MESLEK YÜKSEKOKULU
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2017-2023
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (DR)
  • 2006-2009
  • NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
    Tez adı: Müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları ile rekabet üstünlüğü arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Nevşehir otelleri üzerine bir uygulama