Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel AlanıPazarlama Tüketici Davranışları, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları ahmetmutluakyuz[at]gmail.com
GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
2018
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
2015
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
2011
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
2008
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
BEŞİKDÜZÜ MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2005
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
TİREBOLU MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2005-2010
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
Tez adı: Türk tüketicilerinin ekolojik satın alma davranışlarına etki eden faktörlerin belirlenmesi üzerine bir model denemesi
2002-2005
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
Tez adı: Kargo taşımacılığında internet ve mobil ortamlarda sunulabilecek hizmet uygulamaları ile ilgili tüketicilerin bilgi, kanaat ve beklentilerini belirlemeye yönelik bir araştırma
1995-2000
HOCA AHMET YESEVİ ULUSLARARASI TÜRK-KAZAK ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ-İŞLETME BÖLÜMÜ