AHMET MUTLU AKYÜZ
PROFESÖR

AHMET MUTLU AKYÜZ

GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları ahmetmutluakyuz[at]gmail.com
Araştırmacı ID : 113557

ORCID:0000-0002-6406-3284

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • 2018
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • 2015
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • 2011
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2008
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    BEŞİKDÜZÜ MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2005
  • GİRESUN ÜNİVERSİTESİ

    TİREBOLU MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2005-2010
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Türk tüketicilerinin ekolojik satın alma davranışlarına etki eden faktörlerin belirlenmesi üzerine bir model denemesi
  • 2002-2005
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Kargo taşımacılığında internet ve mobil ortamlarda sunulabilecek hizmet uygulamaları ile ilgili tüketicilerin bilgi, kanaat ve beklentilerini belirlemeye yönelik bir araştırma
  • 1995-2000
  • HOCA AHMET YESEVİ ULUSLARARASI TÜRK-KAZAK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ-İŞLETME  BÖLÜMÜ