ECE OZAN
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ECE OZAN

FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Dijital Reklamcılık, Reklam-Medya Planlamaları, Reklam Stratejileri ece.ozan[at]fbu.edu.tr
Araştırmacı ID : 390565

ORCID:0000-0001-9747-7355

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2018-2022
  • İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM BİLİMİ VE İNTERNET ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)
    Tez adı: Dijital pazarlama stratejilerinin marka kişiliği oluşturmadaki rolü: Vakıf üniversiteleri üzerine bir analiz
  • 2011-2013
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Yeniden konumlandırmanın markalar üzerindeki etkileri ve örnek vaka: CINE5 kanalı
  • 2006-2011
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ GAZETECİLİK BÖLÜMÜ