BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME VE YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/LOJİSTİK YÖNETİMİ PR. /
Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel AlanıPazarlama Uluslararası Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları esranurgokhan[at]beykoz.edu.tr
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
2019-2023
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
Tez adı: The effect of supply chain agility and supply chain resilience on firm performance: A study of the Marmara organized industrial zones
2016-2019
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YÖNETİCİLER İÇİN İŞLETME (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE)
Tez adı: Online shoppers’xx intention of using self collection services for last mile delivery: The mediating role of perceived customer value and the moderator effect of customer innovativeness
2011-2015
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
Tez adı: Hazır giyim ürünlerinde Türk ve Çek tüketicilerin satın alma tarzları açısından karşılaştırılması
2007-2022
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2005-2009
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ