ESRA NUR GÖKHAN
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ESRA NUR GÖKHAN

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME VE YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/LOJİSTİK YÖNETİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Uluslararası Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları esranurgokhan[at]beykoz.edu.tr
Araştırmacı ID : 280832

ORCID:0000-0001-9108-3232

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2022
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
  • 2019-2023
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: The effect of supply chain agility and supply chain resilience on firm performance: A study of the Marmara organized industrial zones
  • 2016-2019
  • YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YÖNETİCİLER İÇİN İŞLETME (YL) (TEZLİ) (İNGİLİZCE)
    Tez adı: Online shoppers’xx intention of using self collection services for last mile delivery: The mediating role of perceived customer value and the moderator effect of customer innovativeness
  • 2011-2015
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
    Tez adı: Hazır giyim ürünlerinde Türk ve Çek tüketicilerin satın alma tarzları açısından karşılaştırılması
  • 2007-2022
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2005-2009
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ