NİL ENGİZEK
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

NİL ENGİZEK

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama Araştırmaları, Pazarlama İletişimi, Dijital Pazarlama nilkodaz[at]istanbul.edu.tr
Araştırmacı ID : 176295

ORCID:0000-0002-3626-1582

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2008-2014
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Tüketicilerin taklit ürün satın alma niyetlerinde kişisel özelliklerin, sosyal motivasyonların ve ürün ile ilgili faktörlerin rolü
  • 2004-2006
  • Middlesex University

    Tez adı: An investigation into Turkey's cosmetic industry from a marketing point of view
  • 1998-2003
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ KİMYA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ