BİLGE ÇAĞLAR DEMİR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BİLGE ÇAĞLAR DEMİR

TRABZON ÜNİVERSİTESİ/ÇARŞIBAŞI MESLEK YÜKSEKOKULU/BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ/BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM VE ANİMASYON PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı İletişim Çalışmaları Dijital İletişim, Yeni İletişim Teknolojileri, İnsan Bilgisayar Etkileşimi bilgecaglardemir[at]trabzon.edu.tr
Araştırmacı ID : 125505

ORCID:0000-0002-1754-2389

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2013-2017
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TEMEL İLETİŞİM BİLİMLERİ (DR)
    Tez adı: Grafik tasarım aracı olan görsel metaforların moda reklamlarındaki rolü: Elle ve Cosmopolitan dergileri üzerine göstergebilimsel bir inceleme
  • 2010-2012
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ GAZETECİLİK (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Yazılı basında reklamların kullanımı gazete reklamları üzerine göstergebilimsel bir inceleme
  • 2005-2010
  • LEFKE AVRUPA ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ