İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/GAZETECİLİK BÖLÜMÜ/GENEL GAZETECİLİK ANABİLİM DALI/
Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel AlanıGazetecilik ve Medya Çalışmaları Medya Araştırmaları, Gazetecilik, Televizyon Sosyolojisi murat.vural[at]istanbul.edu.tr
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BASIN VE YAYIN BÖLÜMÜ
2002
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BASIN VE YAYIN BÖLÜMÜ
1997
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BASIN VE YAYIN BÖLÜMÜ
1997
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BASIN VE YAYIN BÖLÜMÜ
1993
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BASIN VE YAYIN BÖLÜMÜ
1988
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BASIN VE YAYIN BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
1992-1997
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLETİŞİM BİLİMLERİ (DR)
Tez adı: “Bir İletişim Kurumu Olarak Yerel Basının Kamuoyu Oluşumu Sürecindeki İşlevi ve Yerel Basın-Kamuoyu İlişkileri-Eskişehir Basını Örneğinde Bir Uygulama”
1990-1991
Loughborough University of Technology
Faculty of Information Studies
Tez adı: Comparing and analysing the content of Turkish and English local newspapers
1988-1989
University of the Arts London
1983-1987
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BASIM VE YAYIMCILIK BÖLÜMÜ