SELDA BAŞARAN ALAGÖZ
PROFESÖR

SELDA BAŞARAN ALAGÖZ

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/LOJİSTİK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları, Müşteri İlişkileri Yönetimi sbalagoz[at]konya.edu.tr
Araştırmacı ID : 54919

ORCID:0000-0001-2345-6789

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1997-2003
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Bilişim teknolojilerinin müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) üzerine etkileri ve bankacılık sektöründe bir uygulama
  • 1993-1997
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Bankalarda bilgisayar kullanımı ve bilgisayar kullanımının bankacılığın etkinlik ve verimliliğini artırması ile ilgili bir araştırma
  • 1989-1993
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ