ESEN GÜRBÜZ
PROFESÖR

ESEN GÜRBÜZ

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Hizmet Pazarlaması esen[at]ohu.edu.tr
Araştırmacı ID : 26546

ORCID:0000-0001-5156-1439

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2013
  • NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 1993-1997
  • DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Tüketicilerin korunması yönünden aldatıcı yanıltıcı reklamların etkileri: Gıda maddeleri üzerine bir araştırma
  • 1990-1993
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İKTİSAT (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Medyanın tüketici davranışları üzerindeki etkisi ve pazarlama yönetimi açısından önemi
  • 1986-1990
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ