BAHAR TÜRK
DOÇENT

BAHAR TÜRK

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/DENİZLİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ/DIŞ TİCARET PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik, Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları bturk[at]pau.edu.tr
Araştırmacı ID : 19238

ORCID:0000-0001-9590-769X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    DENİZLİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ
  • 2021
  • ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

    BAFRA İŞLETME FAKÜLTESİ SİGORTACILIK VE AKTÜERYA BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
  • 2018
  • ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

    BAFRA İŞLETME FAKÜLTESİ SİGORTACILIK VE AKTÜERYA BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
  • 2015
  • Aarhus Universitet (University of Aarhus)

    School of Business and Social Sciences Department of Business Administration
  • 2012
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2018-2023
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRETİM FAKÜLTESİ SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ
  • 2012-2017
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Planlı davranış teorisi perspektifinden sürdürülebilirlik için pazar bölümlerinin politik ve sosyal önerileri
  • 2012-2012
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Tüketici yenilikçiliğinin moda ürünleri benimseme eğilimi üzerindeki etkileri
  • 2005-2009
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ