MESTURE KAYHAN ALTAY
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MESTURE KAYHAN ALTAY

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

Eğitim Bilimleri Temel Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi mkayhanaltay[at]gmail.com
Araştırmacı ID : 24464

ORCID:0000-0002-1917-2430

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2018
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2014-2018
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2012-2014
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2010-2012
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • 2009-2009
  • Harvard University

    Graduate School of Education Teacher Education
  • 2002-2010
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2005-2010
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM (DR)
    Tez adı: İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sayı duyularının; sınıf düzeyine, cinsiyete ve sayı duyusu bileşenlerine göre incelenmesi
  • 2002-2005
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin oran-orantı konusuna yönelik çözüm stratejilerinin sınıf düzeyine, cinsiyete ve soru tipine göre değişiminin incelenmesi
  • 1998-2002
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ