ALİ TEHCİ
DOÇENT

ALİ TEHCİ

ORDU ÜNİVERSİTESİ/FATSA DENİZ BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/DENİZ ULAŞTIRMA İŞLETME YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Hizmet Pazarlaması, Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları a.tehci[at]odu.edu.tr
Araştırmacı ID : 320169

ORCID:0000-0001-9949-2794

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • ORDU ÜNİVERSİTESİ

    FATSA DENİZ BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • 2020
  • ORDU ÜNİVERSİTESİ

    FATSA DENİZ BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2015-2018
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Siyasal pazarlama sürecinde sosyal medya ve elektronik ağızdan ağıza iletişim
  • 2011-2014
  • GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları
  • 2007-2010
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSAT FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ
  • 2006-2007
  • Iktisat ve Girisimcilik Üniversitesi Türk Dünyasi Isletme Fakültesi

  • 2002-2004
  • KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

    BAHÇE MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE PROGRAMLAMA PR.