ÖZLEM AKGÜÇ ÇETİNKAYA
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ÖZLEM AKGÜÇ ÇETİNKAYA

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları, Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ozlem.cetinkaya[at]omu.edu.tr
Araştırmacı ID : 16924

ORCID:0000-0002-6085-8370

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2012
  • ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • 2007
  • PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    REKTÖRLÜK
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2005-2011
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI (DR)
    Tez adı: Büyük alışveriş merkezlerinin ideoloji ve tüketim ilişkisi çerçevesinde incelenmesi: Denizli örneği
  • 2001-2004
  • ANKARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Mahremiyet açısından elektronik gözetim ve denetim: Tüketicinin denetimi, gözetimi ve online alışveriş siteleri üzerine bir uygulama
  • 1996-2001
  • ANKARA ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ