ALİ ÇAĞLAR ÇAKMAK
PROFESÖR

ALİ ÇAĞLAR ÇAKMAK

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama accakmak1974[at]gmail.com
Araştırmacı ID : 21270

ORCID:0000-0001-9521-7322

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2019
  • KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
  • 2015
  • BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK BÖLÜMÜ
  • 2014
  • KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2010
  • KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2000
  • KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

    AFŞİN MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2004-2009
  • ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Şebeke yoluyla pazarlama sistemi ve bir uygulama
  • 2001-2004
  • KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Firmaların pazara açılma sürecinde markanın etkinliği ve örnek bir uygulama: MADO markası
  • 1992-1997
  • İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ