İSMAİL ERKAN
DOÇENT

İSMAİL ERKAN

İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Reklam ismail.erkan[at]ikcu.edu.tr
Araştırmacı ID : 165164

ORCID:0000-0003-1271-3481

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2020
  • İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ
  • 2017
  • İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2011
  • GEBZE YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ

    İŞLETME FAKÜLTESİ STRATEJİ BİLİMİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2013-2016
  • Brunel University London

    İşletme
    Tez adı: The influence of electronic word of mouth in social media on consumers’xx purchase intentions
  • 2009-2012
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Pazarlama zekâsı ve girişimcilik
  • 2005-2009
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ