SÜREYYA KARSU
PROFESÖR

SÜREYYA KARSU

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları karsu_s[at]ibu.edu.tr
Araştırmacı ID : 127610

ORCID:0000-0002-2724-7420

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2018
  • ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2001-2007
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: ULUSLARARASI PAZARLARDA YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME STRATEJİSİ AÇISINDAN REKABET AVANTAJI VE TÜRK EV TEKSTİL SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
  • 1998-2001
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Hizmet pazarlamasında sistem yaklaşımı, karar verme süreci ve hayat sigorta sektörüne yönelik bir uygulama
  • 1993-1997
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ