MİKAİL BATU
PROFESÖR

MİKAİL BATU

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Algı Yönetimi
Araştırmacı ID : 21440

ORCID:0000-0002-6791-0098

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2018
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • 2014-2018
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • 2014-2015
  • The University of Westminster

    Business School Management and Marketing
  • 2008-2014
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2021
  • MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

    LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ SOSYOLOJİ (DR)
  • 2019
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ GÖRSEL-İŞİTSEL TEKNİKLER VE MEDYA YAPIMCILIĞI BÖLÜMÜ
  • 2013-2018
  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ
  • 2008-2012
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)
    Tez adı: Dijital platformda sosyal medyanın stratejik kurumsal iletişime etkisi
  • 2006-2008
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Moda oluşturma sürecinde stratejik planlama ve halkla ilişkilerin rolü
  • 2001-2006
  • EGE ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • 1999-2000
  • ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ TARİH BÖLÜMÜ