Toggle navigation
Anasayfa
Türkçe
English
Akademisyenler
Kitaplar
Patentler
Projeler
Makaleler
Bildiriler
Sanatsal faaliyetler
Tezler
Toggle navigation
Profili
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
Son güncelleme: 21.01.2025
130067
DOÇENT
AYHAN GÜN
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/KONTROL VE KUMANDA SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI/
Mühendislik Temel Alanı
Elektrik-Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği
Kontrol Teorisi ve Uygulamaları, Yapay Zeka, Robotik
ayhan.gun[at]dpu.edu.tr
2C8F2996EADDBAD4
Araştırmacı ID : 130067
ORCID:0000-0002-4223-2518
Birlikte çalıştığı kişiler
Akademik Görevler
2024
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
2018
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
2009-2018
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
2007-2008
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
2007-2007
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
2002-2007
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ELEKTRİK-ELEKTRONİK ANABİLİM DALI
1997-2002
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2001-2007
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (DR)
Tez adı: Yetersiz uyarımlı bir elektromekanik sistem gerçeklenmesi ve denetimi
1998-2001
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)
Tez adı: Asenkron makinaların darbe genişlik modülasyonlu (DGM) inverter üzerinden bilgisayar destekli hız kontrolü
1991-1996
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK VE ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
×
Araştırmacı Listem
Araştırmacı Listem
0