Toggle navigation
Anasayfa
Türkçe
English
Akademisyenler
Kitaplar
Patentler
Projeler
Makaleler
Bildiriler
Sanatsal faaliyetler
Tezler
Toggle navigation
Profili
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
Son güncelleme: 06.06.2025
165285
PROFESÖR
ŞÜKRAN KONCA
İZMİR BAKIRÇAY ÜNİVERSİTESİ/MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK FAKÜLTESİ/TEMEL BİLİMLER BÖLÜMÜ/TEMEL BİLİMLER ANABİLİM DALI/
Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı
Matematik
Matematiksel Analiz
sukran.konca[at]bakircay.edu.tr
289FED331B9D1728
Araştırmacı ID : 165285
ORCID:0000-0003-4019-958X
Birlikte çalıştığı kişiler
Akademik Görevler
2023-2023
Institut National des Sciences Appliquées (I.N.S.A.) de Toulouse
Faculty of Engineering Department of Electrical Engineering and Computer Science
2019
İZMİR BAKIRÇAY ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK FAKÜLTESİ TEMEL BİLİMLER BÖLÜMÜ
2018
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ MATEMATİK BÖLÜMÜ
2018
UNIVERSITY OF NIS
FACULTY OF SCIENCE AND MATHEMATICS MATHEMATICS
2017-2018
UNIVERSITY OF NIS
FACULTY OF SCINECE AND MATHEMATICS MATHEMATICS, December 2017-January 2018
2017
CARDINAL STEFAN WYSZYNSKI UNIVERSITY
FACULTY OF SCIENCE MATHEMATICS, August 2017
2017
UNIVERSITY OF NIS
FACULTY OF SCIENCE AND MATHEMATICS MATHEMATICS, August 2017
2016
Universidade Dos Açores
FACULTY OF SCIENCE AND TECHNOLOGY MATHEMATICS, February 2016
2015
Universidade Dos Açores
FACULTY OF SCIENCE AND TECHNOLOGY MATHEMATICS, May 2015
2014
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ MATEMATİK BÖLÜMÜ
2013
INSTITUTE TECHNOLOGY BANDUNG
FACULTY OF SCIENCE MATHEMATICS
2010
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ MATEMATİK BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2009-2014
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ TOPOLOJİ (DR)
Tez adı: Some sequence spaces defined in n-normed spaces
2006-2008
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MATEMATİK (YL) (TEZLİ)
Tez adı: 7. sınıf öğrencilerinin matematik kaygısının nedenlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
2001-2006
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
×
Araştırmacı Listem
Araştırmacı Listem
0