ALPEREN TİMUÇİN SÖNMEZ
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DERS VERMEKLE GÖREVLİ)

ALPEREN TİMUÇİN SÖNMEZ

YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ/SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU/TIBBİ HİZMETLER VE TEKNİKLER BÖLÜMÜ/TIBBİ DOKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Tüketici Davranışları, Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları alperentimucin.sonmez[at]bozok.edu.tr
Araştırmacı ID : 246856

ORCID:0000-0002-1988-5924

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2016
  • BOZOK ÜNİVERSİTESİ

    SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU TIBBİ HİZMETLER VE TEKNİKLER BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2014-2015
  • BOZOK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Tüketicilerin yaş kuşaklarına göre marka aşkı, marka faydası, marka kişiliği ve marka sadakati hakkındaki değerlendirmeleri
  • 2010-2013
  • BOZOK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2008-2010
  • MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

    MİLAS MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2007
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSAT FAKÜLTESİ SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ