NEVİN KARABIYIK YERDEN
DOÇENT

NEVİN KARABIYIK YERDEN

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi, Reklam, Pazarlama İletişimi nkarabiyik[at]marmara.edu.tr
Araştırmacı ID : 120975

ORCID:0000-0003-1114-2672

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2022
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2015
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2013
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
  • 2005
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2008-2013
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
    Tez adı: Kültür pazarlaması: İstanbul’daki kültür miraslarının algılanan hizmet kalitesinin, destinasyon imaj türlerine etkisi üzerine bir araştırma
  • 2006-2008
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Turizm sektöründe marka denkliği kavramı ve İstanbul kenti’nin marka denkliği algılamasının ölçümü
  • 2002-2005
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: İşletmelerde seçme yerleştirme kriterleri ve iş-kişilik-örgüt kültürü ilişkisi üzerine teknik ve satış işlerinde karşılaştırılmalı analiz1
  • 1999-2002
  • DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ