Toggle navigation
Anasayfa
Türkçe
English
Akademisyenler
Kitaplar
Patentler
Projeler
Makaleler
Bildiriler
Sanatsal faaliyetler
Tezler
Toggle navigation
Profili
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
Son güncelleme: 14.01.2024
120975
DOÇENT
NEVİN KARABIYIK YERDEN
MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./
Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Ürün ve Marka Yönetimi, Reklam, Pazarlama İletişimi
nkarabiyik[at]marmara.edu.tr
1D46BADE45CCFDBA
Araştırmacı ID : 120975
ORCID:0000-0003-1114-2672
Birlikte çalıştığı kişiler
Akademik Görevler
2022
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2015
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2013
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
2005
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2008-2013
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA (DR)
Tez adı: Kültür pazarlaması: İstanbul’daki kültür miraslarının algılanan hizmet kalitesinin, destinasyon imaj türlerine etkisi üzerine bir araştırma
2006-2008
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
Tez adı: Turizm sektöründe marka denkliği kavramı ve İstanbul kenti’nin marka denkliği algılamasının ölçümü
2002-2005
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
Tez adı: İşletmelerde seçme yerleştirme kriterleri ve iş-kişilik-örgüt kültürü ilişkisi üzerine teknik ve satış işlerinde karşılaştırılmalı analiz1
1999-2002
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
×
Araştırmacı Listem
Araştırmacı Listem
0