BEKİR BORA DEDEOĞLU
DOÇENT

BEKİR BORA DEDEOĞLU

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Turizm Turizm Pazarlaması, Otel İşletmeciliği, Turizm İşletmeciliği b.bora.dedeoglu[at]nevsehir.edu.tr
Araştırmacı ID : 112589

ORCID:0000-0002-0722-3392

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2019
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2018
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2016
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2013
  • AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK (DR)
  • 2012
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK BÖLÜMÜ
  • 2012
  • MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ (YL) (TEZLİ)
  • 2011
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2012-2016
  • AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK (DR)
    Tez adı: Sosyal medya, ilgilenim ve destinasyon marka denkliği arasındaki ilişki
  • 2010-2012
  • MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Otel işletmelerinde paydaşların hizmet kalitesini algılama farklılıkları: Antalya örneği
  • 2005-2010
  • MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ