İBRAHİM YILMAZ
PROFESÖR

İBRAHİM YILMAZ

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Turizm Turizm Pazarlaması, Turizmde Çevre Yönetimi, Sürdürülebilir Turizm iyilmaz[at]nevsehir.edu.tr
Araştırmacı ID : 166953

ORCID:0000-0003-1493-5379

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2019
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2014
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2010
  • NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM VE REHBERLİK BÖLÜMÜ
  • 2008
  • NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

    TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ SEYAHAT İŞLETMECİLİĞİ VE TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2003
  • DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 1999
  • NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2003-2007
  • DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (DR)
    Tez adı: Otel işletmelerinde hizmet kalitesinin müşteriler ve yöneticiler açısından ölçülmesi:İzmir örneği
  • 2000-2003
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ UZMANLIĞI (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Hizmet kalitesini ölçme ve iyileştirmede yeni bir yaklaşım: Kritik olaylar teniği (KOT) ve Nevşehir’xxde faaliyet gösteren üç, dört ve beş yıldızlı otellerde bir uygulama
  • 1994-1998
  • ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

    NEVŞEHİR TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK PR.