MUSTAFA HALİD KARAARSLAN
PROFESÖR

MUSTAFA HALİD KARAARSLAN

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama
Araştırmacı ID : 18173

ORCID:0000-0003-2130-5076

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
  • 2018
  • KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
  • 2013
  • KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

    İŞLETME FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
  • 2009
  • AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ

    KAMAN MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2008-2012
  • ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Tüketici yenilikçiliği
  • 2005-2008
  • ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Rekabet üstünlüğü sağlama aracı olarak konumlandırma stratejilerinin stratejik pazarlama yönetiminde kullanılması: Kayseri ili tüketicilerinin Kayseri ve Ankara mobilyaları algılarının ölçümü
  • 2001-2005
  • ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ

    MÜHENDİSLİK-MİMARLIK FAKÜLTESİ ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ