SEFER DARICI
DOÇENT

SEFER DARICI

SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı İletişim Çalışmaları Dijital İletişim, İletişim Psikolojisi
Araştırmacı ID : 101105

ORCID:0000-0002-3630-4511

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2020
  • SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

    CUMHURİYET SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2013
  • CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

    İMRANLI MESLEK YÜKSEKOKULU MÜLKİYET KORUMA VE GÜVENLİK BÖLÜMÜ
  • 2011
  • İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

    İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU FİNANS, BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2018-2020
  • SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ BÖLÜMÜ
  • 2017
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

    AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)
  • 2016-2019
  • İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Tüketici marka tercihinin eşikaltı görsel uyaranlar ile manipülasyonu
  • 2012-2015
  • İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Bilinçaltı reklamcılık teknikleri ve tüketicinin yönlendirilmesi
  • 1997-2004
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSAT FAKÜLTESİ SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ