Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Reklamcılık / Reklam ve Tüketim Kültürü için arama sonuçları Arama sonucu: 16 sonuç bulundu
VESİLE ÇAKIR ORCID
PROFESÖR

VESİLE ÇAKIR

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Çözümlemesi
vcakir[at]selcuk.edu.tr
SÜLEYMAN KARAÇOR ORCID
PROFESÖR

SÜLEYMAN KARAÇOR

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Siyasal Reklamcılık
skaracor[at]selcuk.edu.tr
ATILIM ONAY ORCID
PROFESÖR

ATILIM ONAY

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Araştırmaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü
aonay[at]anadolu.edu.tr
SİNEM YEYGEL ÇAKIR ORCID
PROFESÖR

SİNEM YEYGEL ÇAKIR

EGE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Kampanyaları
sinem.yeygel[at]ege.edu.tr
EBRU YILMAZ ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

EBRU YILMAZ

BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ/GÖLPAZARI MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Çözümlemesi
ebru.yilmaz[at]bilecik.edu.tr
ERDEM VAROL ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

ERDEM VAROL

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Kampanyaları
erdemvarol355[at]gmail.com
SÜHEYLA AYVAZ ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

SÜHEYLA AYVAZ

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Araştırmaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü
suayvaz[at]gmail.com
GÜLTEN ADALI ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

GÜLTEN ADALI

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü
gultenadali[at]akdeniz.edu.tr
HEDİYE AYDOĞAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

HEDİYE AYDOĞAN

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Sosyal Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü
ERDEM GEÇİT
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

ERDEM GEÇİT

İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Araştırmaları
erdem.gecit[at]ikc.edu.tr
ÖYKÜ EZGİ YILDIZ BALABAN
PROFESÖR

ÖYKÜ EZGİ YILDIZ BALABAN

İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ/İLETİŞİM SANATLARI BÖLÜMÜ/İLETİŞİM SANATLARI PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü
HAKKI PINAR KILIÇ
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

HAKKI PINAR KILIÇ

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Reklam Kampanyaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü
GÖRKEM BİR ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

GÖRKEM BİR

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI FİNANS BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI FİNANS PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Stratejileri ; Reklam Çözümlemesi
gorkem.bir[at]bau.edu.tr
AYŞE NİL KİREÇCİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

AYŞE NİL KİREÇCİ

MALTEPE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Stratejileri ; Reklam Kampanyaları
nilaksoy[at]maltepe.edu.tr
BELGİN YAZICI ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BELGİN YAZICI

İSTANBUL YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi
yazicibelgin[at]gmail.com
İREM AYAN DANACILAR ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

İREM AYAN DANACILAR

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ/SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Çözümlemesi ; Reklam Stratejileri