Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Ürün ve Marka Yönetimi için arama sonuçları Arama sonucu: 327 sonuç bulundu
SERTAÇ ÇİFCİ
PROFESÖR

SERTAÇ ÇİFCİ

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Ürün ve Marka Yönetimi
sertac[at]ibu.edu.tr
YUSUF KARACA ORCID
PROFESÖR

YUSUF KARACA

AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
karaca[at]aku.edu.tr
EYYUP YARAŞ ORCID
PROFESÖR

EYYUP YARAŞ

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları
eyaras[at]akdeniz.edu.tr
ŞAFAK AKSOY ORCID
PROFESÖR

ŞAFAK AKSOY

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
safak[at]akdeniz.edu.tr
ERCAN TAŞKIN ORCID
PROFESÖR

ERCAN TAŞKIN

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi
ercan.taskin[at]dpu.edu.tr
ULUN AKTURAN ORCID
PROFESÖR

ULUN AKTURAN

GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Uluslararası Pazarlama
uakturan[at]gsu.edu.tr
SANEM ALKIBAY
PROFESÖR

SANEM ALKIBAY

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Reklam ; Ürün ve Marka Yönetimi
sanem.alkibay[at]hbv.edu.tr
SALİH YILDIZ ORCID
PROFESÖR

SALİH YILDIZ

GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
salihyildiz[at]gumushane.edu.tr
SABİHA KILIÇ ORCID
PROFESÖR

SABİHA KILIÇ

HİTİT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
sabihakilic[at]hitit.edu.tr
CENGİZ YILMAZ ORCID
PROFESÖR

CENGİZ YILMAZ

İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ/MÜHENDİSLİK İŞLETMECİLİĞİ ANABİLİM DALI /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
cengizyilmaz[at]iyte.edu.tr
ALPASLAN YÜCE ORCID
PROFESÖR

ALPASLAN YÜCE

KAFKAS ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları
yucealp[at]gmail.com
KALENDER ÖZCAN ATILGAN ORCID
PROFESÖR

KALENDER ÖZCAN ATILGAN

MERSİN ÜNİVERSİTESİ/ERDEMLİ UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Etiği
NEVİN ÜZEREM
PROFESÖR

NEVİN ÜZEREM

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması ; Ürün ve Marka Yönetimi
nevinaltug[at]trakya.edu.tr
GÜLFİDAN BARIŞ ORCID
PROFESÖR

GÜLFİDAN BARIŞ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
gbaris[at]anadolu.edu.tr
NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA ORCID
PROFESÖR

NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Endüstriyel Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
nfersoy[at]anadolu.edu.tr
ELİF KARAOSMANOĞLU ORCID
PROFESÖR

ELİF KARAOSMANOĞLU

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
karaosman5[at]itu.edu.tr
BİLSEN BİLGİLİ ORCID
PROFESÖR

BİLSEN BİLGİLİ

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
bilsenbilgili[at]hotmail.com
ÇAĞATAN TAŞKIN ORCID
PROFESÖR

ÇAĞATAN TAŞKIN

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
ctaskin[at]uludag.edu.tr
SERKAN KILIÇ ORCID
PROFESÖR

SERKAN KILIÇ

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Satış Yönetimi ; Ürün ve Marka Yönetimi
AHMET BARDAKCI ORCID
PROFESÖR

AHMET BARDAKCI

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Uluslararası Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları ; Ürün ve Marka Yönetimi
abardakci[at]pau.edu.tr