Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Reklamcılık / Reklam Stratejileri için arama sonuçları Arama sonucu: 86 sonuç bulundu
HALİME YÜCEL BOURSE ORCID
PROFESÖR

HALİME YÜCEL BOURSE

GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Stratejileri
hbyucel[at]gsu.edu.tr
FERRUH UZTUĞ
PROFESÖR

FERRUH UZTUĞ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Reklam Yazarlığı ; Siyasal Reklamcılık
IŞIL AKTUĞLU ORCID
PROFESÖR

IŞIL AKTUĞLU

EGE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
isil.karpat[at]ege.edu.tr
GÖKSEL ŞİMŞEK ORCID
PROFESÖR

GÖKSEL ŞİMŞEK

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ/GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ANASANAT DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
gokselsimsek[at]nevsehir.edu.tr
KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ ORCID
PROFESÖR

KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
ntuzel[at]marmara.edu.tr
VOLKAN EKİN ORCID
PROFESÖR

VOLKAN EKİN

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
vekin[at]bandirma.edu.tr
İÇTEN DUYGU ÖZBEK ORCID
PROFESÖR

İÇTEN DUYGU ÖZBEK

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Yazarlığı ; Reklam Stratejileri
icten.duygu[at]adu.edu.tr
AŞİNA GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL
PROFESÖR

AŞİNA GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Kampanyaları
asina.gulerarslan[at]selcuk.edu.tr
DUYGU AYDIN ORCID
PROFESÖR

DUYGU AYDIN

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
duyguaydin[at]selcuk.edu.tr
NAİM ÇINAR ORCID
DOÇENT

NAİM ÇINAR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
naimcinar[at]anadolu.edu.tr
GÜNAY MOTİF ATAR ORCID
DOÇENT

GÜNAY MOTİF ATAR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
EMRAH GÜLMEZ ORCID
DOÇENT

EMRAH GÜLMEZ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
emrahgulmez[at]anadolu.edu.tr
ÖMER AYDINLIOĞLU ORCID
DOÇENT

ÖMER AYDINLIOĞLU

SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/YENİ MEDYA SANATLARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi ; Reklam Stratejileri
oaydinlioglu[at]cumhuriyet.edu.tr
YASEMİN BOZKURT ORCID
DOÇENT

YASEMİN BOZKURT

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Kampanyaları
ybozkurt[at]pau.edu.tr
BETÜL ÖZKAYA ORCID
DOÇENT

BETÜL ÖZKAYA

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
betulozkaya[at]marmara.edu.tr
ALPARSLAN NAS ORCID
DOÇENT

ALPARSLAN NAS

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Çözümlemesi
alparslan.nas[at]marmara.edu.tr
AYDA İNANÇ ORCID
DOÇENT

AYDA İNANÇ

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
aydainanc[at]sakarya.edu.tr
GÜLCAN ŞENER ORCID
DOÇENT

GÜLCAN ŞENER

TRABZON ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
MERVE ÇERÇİ SEVGİ ORCID
DOÇENT

MERVE ÇERÇİ SEVGİ

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Dijital Reklamcılık
merve.cerci[at]marmara.edu.tr
ALİ KARPUZ ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ALİ KARPUZ

BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ/GÖLPAZARI MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri
ali.karpuz[at]bilecik.edu.tr