Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Reklamcılık / Reklam Araştırmaları için arama sonuçları Arama sonucu: 91 sonuç bulundu
MEVLÜT AKYOL ORCID
PROFESÖR

MEVLÜT AKYOL

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Siyasal Reklamcılık
mevlut.akyol[at]inonu.edu.tr
VESİLE ÇAKIR ORCID
PROFESÖR

VESİLE ÇAKIR

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Çözümlemesi
vcakir[at]selcuk.edu.tr
SÜLEYMAN KARAÇOR ORCID
PROFESÖR

SÜLEYMAN KARAÇOR

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Siyasal Reklamcılık
skaracor[at]selcuk.edu.tr
ATILIM ONAY ORCID
PROFESÖR

ATILIM ONAY

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Araştırmaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü
aonay[at]anadolu.edu.tr
RASİME AYHAN YILMAZ ORCID
PROFESÖR

RASİME AYHAN YILMAZ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Sosyal Reklamcılık
rayilmaz[at]anadolu.edu.tr
FATMA BELMA FIRLAR ORCID
PROFESÖR

FATMA BELMA FIRLAR

EGE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam-Medya Planlamaları ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Kampanyaları
belma.firlar[at]ege.edu.tr
IŞIL AKTUĞLU ORCID
PROFESÖR

IŞIL AKTUĞLU

EGE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
isil.karpat[at]ege.edu.tr
GÖKSEL ŞİMŞEK ORCID
PROFESÖR

GÖKSEL ŞİMŞEK

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ/GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ANASANAT DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
gokselsimsek[at]nevsehir.edu.tr
KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ ORCID
PROFESÖR

KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
ntuzel[at]marmara.edu.tr
DERYA ÖCAL ORCID
PROFESÖR

DERYA ÖCAL

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık
dtellan[at]atauni.edu.tr
VOLKAN EKİN ORCID
PROFESÖR

VOLKAN EKİN

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
vekin[at]bandirma.edu.tr
MERİH TAŞKAYA
PROFESÖR

MERİH TAŞKAYA

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi ; Sosyal Reklamcılık
meriht[at]akdeniz.edu.tr
AYÇA ÇEKİÇ AKYOL ORCID
PROFESÖR

AYÇA ÇEKİÇ AKYOL

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi
acakyol[at]inonu.edu.tr
AŞİNA GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL
PROFESÖR

AŞİNA GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Kampanyaları
asina.gulerarslan[at]selcuk.edu.tr
DUYGU AYDIN ORCID
PROFESÖR

DUYGU AYDIN

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
duyguaydin[at]selcuk.edu.tr
MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN ORCID
DOÇENT

MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ/RADYO, SİNEMA VE TELEVİZYON ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
merve.gencyurek[at]hbv.edu.tr
NAİM ÇINAR ORCID
DOÇENT

NAİM ÇINAR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
naimcinar[at]anadolu.edu.tr
AYLA TOPUZ SAVAŞ ORCID
DOÇENT

AYLA TOPUZ SAVAŞ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Sosyal Reklamcılık ; Dijital Reklamcılık
atsavas[at]anadolu.edu.tr
SERDAR YILDIZ ORCID
DOÇENT

SERDAR YILDIZ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık
serdar.y[at]anadolu.edu.tr
GÜNAY MOTİF ATAR ORCID
DOÇENT

GÜNAY MOTİF ATAR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri