1.
Sivil toplum örgütlerinde halkla ilişkiler faaliyetleri Muğla Ticaret ve Sanayi Odası örneği
Public relations activities in non governmental organizations: Muğla Chamber of Commerce and Industry
BEKİR ÇAĞATAY ÖZDEN
(2019).
, Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYTEKİN FIRAT
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
2.
Sosyal medya kullanımının siyasal katılıma etkisi
The effect of using social media on political partipication
ERCAN AKTAN
(2017).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. NEJAT ÖZÜPEK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
3.
Belediyelerde kurumsal imaj algısı: Kırıkkale Belediyesi'nin dış hedef kitleler gözündeki imajı
Corporate i̇mage perception at municipalities: The image of Kirikkale Municipality in the eyes of external publics
NUR DEMİRKOL
(2017).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
4.
Halkla ilişkilere KOBİ perspektifinden bir bakış: Kayseri Organize Sanayi Bölgesi'nde bir araştırma
A View to public relations from the perspective of SME case of Kayseri̇ Organised Industrial Zone
AYŞE YILDIRIM
(2016).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL TANYERİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
5.
Stratejik halkla ilişkilerde kamu segmentasyonu: Kamuların durumsal kuramının toplumsal kültür bağlamında Türkiye'de analizi
Public segmentation in strategic public relations: The analysis of the situational theory of publics in Turkey in the context of culture
ZUHAL GÖK DEMİR
(2016).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
6.
Türkiye'de kamu spotu oluşum süreci ve yayın politikaları
The process of public service announcement creation and broadcasting policies in Turkey
BİRGÜL BİLGİÇ
(2016).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
7.
Duygusal zeka ile iletişim becerileri arasındaki ilişki: Erzurum Polis Meslek Yüksekokulu öğrencilerine yönelik bir uygulama
The relation between emotional intelligence and communication skills: An application on the students of Erzurum Police Vocational School
ÖZKAN AVCI
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EYYUP AKBULUT
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
8.
Kamu kuruluşlarında halkla ilişkiler faaliyetleri: Milli Piyango idaresi üzerine bir pilot çalışma
Public relations activities in public institutions: A pilot study on National Lottery
HAFİZE SARIBAŞOĞLU
(2016).
, Yapıldığı Yer: NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SERKAN AKGÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
9.
Sosyal medyada Türkiye imajı: Youtube video bloglarında Türkiye imajı üzerine bir inceleme
Turkey's image in social media: An analysis of Turkey's image over the vlogs of Youtube
HAKAN ÜN
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
10.
Kurumsal güvenilirliğin algılanan etkileri üzerine bir araştırma
A research on perceived impact of corporate credibility
ZEHRA ÖZDEMİR
(2016).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
11.
Belediyelerin engellilere yönelik faaliyetlerinin kurum imajı açısından önemi: Samsun Büyükşehir Belediyesi örneği
Importance of acti̇vi̇ti̇es of muni̇ci̇pali̇ti̇es for the handi̇capped i̇n terms of i̇nsti̇tuti̇onal i̇mage: The case of Samsun Metropoli̇tan Muni̇ci̇pali̇ty.
AYNUR ARSLAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
12.
Otomobil pazarında, pazarlama amaçlı halkla ilişkiler araçlarının satınalma kararlarına etkisi ve otomobil sektöründe bir uygulama
Car market, by means of marketing public relations for the effect of purchasing decisions
DENİZ SUNGUR
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
13.
Yerel yönetimlerin halkla ilişkiler faaliyetlerine vatandaşların bakışı: Selçuklu Belediyesi örneği
View of citizens to public relations activities of local governments: The case of Selçuklu Municipality
MÜRÜVVET ORAL
(2016).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖMER BAKAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
14.
Kurum kültürü ve alt kültürler: halkla ilişkiler birimi olmayan bir şirkette kurum kültürü analizi
Corporate culture and subcultures: corporate culture analysis in a company without a public relations department
SİBEL KURT
(2016).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. R. AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
15.
Uluslararası halkla ilişkiler bağlamında yumuşak güç: İç hedef kitle üzerine bir araştırma
Soft power on the context of international public relations: A research on internal target group
TARIK KODAL
(2016).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL TANYERİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Uluslararası İlişkiler
|
|
|
16.
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni iletişim teknolojilerinin kullanımı: Büyükşehir Belediyeleri üzerine bir araştırma
Usage of new communication technologies in public relations activities: A research on Metropolitan Municipalities
ZEYNEP ÖZTEMEL
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
17.
Belediyelerin halkla ilişkiler uygulamalarında internetin ve sosyal medyanın kullanımı: Konya merkez ilçe belediyeleri üzerine bir inceleme
The usage of the internet and social media in public relations applications of municipalities: A case study on district municipalities of Konya
GÖKHAN ŞENYURT
(2016).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖMER BAKAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
18.
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
The brand value perceptions of women consumers regarding marketing mix
HATİCE NUR YILDIZ
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
19.
Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler uygulamaları; Nevşehir Belediyesi örneği
The practises of public relations at local governments; the case of Nevşehi̇r Municipality
KEZBAN AYDENİZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL POYRAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
20.
Bankaların kültür ve sanat sponsorluğu çalışmalarının olumlu bir kurum imajı oluşturma sürecindeki rolü
The role of the banks' culture and art sponsorship activities in the process of creating a positive corporate image
HALİL TAŞTEKİN
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Bankacılık , Halkla İlişkiler
|
|
|
21.
Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka bilinirliğine katkısı: Çevre konulu sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik bir araştırma
Social responsibility projects' affect on brand awareness: A research about enviromental social responsibility campaigns
İREM DALKIRAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞİFA ELCİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
22.
Tüketici davranışlarını etkilemede yeni bir iletişim tekniği olarak nöropazarlama iletişimi
Neuromarketi̇ng communi̇cati̇on as a new communi̇cati̇on method for mani̇pulati̇ng consumer behavi̇or
TURAN VALİYEVA
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MAHMUT HAKKI AKIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
23.
Bir ilişki yönetimi olarak halkla ilişkiler: Örgüt ve kamu ilişkilerinin çözümlenmesi
Public relations management as a relationship: Analysis of the organization and public relations
ASLI İCİL TUNCER
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. M. BİLAL ARIK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
24.
Sivil toplum kuruluşlarının itibarı:Türkiye'ye yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
The reputation of non-governmental organisations: A scale development study for Turkey
DİDEM ÇABUK
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
25.
Siyasal iletişim faaliyetlerinin seçmenin oy verme davranışı üzerine etkisi; İstanbul örneği
The impact of political communi̇cation actions on voting behavior; Axamples of İstanbul
ÜMİT UZUN
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENĞİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
26.
Kamu yönetiminde halkla ilişkiler faaliyetleri: Türk Silahlı Kuvvetleri örneği
Public relations activities in public administration: The example of Turkish Armed Forces
ERAY KARAMAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ELİF YÜCETÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
27.
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajının oluşumuna etkisi: Erciyes Üniversitesi örneği
The effect of the formation to the organisation image of puplic relations activities: Erciyes University model
FUAT AYDIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERCAN YAVUZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
28.
X ve Y kuşaklarının kurumsal iş hayatında insan kaynağı açısından stratejik yönetimi
The strategic management of X and Y generations in corporate business life in terms of human resources
KÜBRA AYGENOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGE UĞURLU
Yüksek Lisans
Türkçe
İşletme
|
|
|
29.
Edebi edebiyata karşı edepli edebiyat: Hidayet Romanlarında propaganda unsurlarının incelenmesi
Moral fiction against literary fiction: The analysis of propaganda elements in Hidayet Novels
EBRU AKÇAY
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. JALE ÖZATA DİRLİKYAPAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
30.
Akademisyenlerin ve öğrencilerin gözünden üniversitelerdeki halkla ilişkiler eğitimi: Romanya ve Türkiye eğitim sistemlerinin karşılaştırılması
Public relations education through the eyes of proffesors and students: Comparison of Romanian and Turkish education systems
İLKİN ESEN YILDIRIM
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
31.
Sağlıkta şiddet haberlerinin basına yansıması
Press reflections of violence news health
ÖZLEM DUĞAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
32.
Toplumsal hareketlerin sosyal medyada çerçevelenmesi: Çevre odaklı STK'lara ilişkin bir söylem çerçevesi analizi
Framing of social movements at social media: A discourse framing analysis regarding environment oriented ngos
HABİBE AKÇAY BEKİROĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Sosyoloji
|
|
|
33.
Kişilerarası iletişimde kendini açma ve özsaygı ilişkisi
The relationship between self - disclosure and self - esteem in interpersonal communication
EBRU ÇİTİL GÜREL
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞEN TEMEL EGİNLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
34.
Yerel basın çalışanlarının sosyal medya kullanım alışkanlıkları üzerine ampirik bir inceleme: Gaziantep yerel basını örneği
An empirical research on the social media using habits of local media staff: Sample of Gaziantep province
BEKİR ÖKSÜZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KENAN GÜLLÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
35.
Kent pazarlamasında iletişim yönetimiyle kentlilik bilincinin geliştirilmesi
The improvement of urbanness consciousness by means of communication management in city marketing
BURCU ALTIPARMAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
36.
Stratejik planlamada halkla ilişkilerin rolü:Devlet ve vakıf üniversiteleri üzerine bir inceleme
The role of publi̇c relati̇ons i̇n strategi̇c planni̇ng: A revi̇ew of state and foundationuni̇versi̇ti̇es
FUNDA YALÇIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİREL GÖLÖNÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
37.
İnşaat şirketlerinin satış ofislerinde gerçekleştirilen halkla ilişkiler uygulamalarının satış ve marka değeri yaratma süreçlerine etkileri
Effects on brand value creation period of public relations practises which are executed in sale offices of construction companies
ERSİN AYDENİZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. IŞIL ZEYBEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
38.
Güney Afrika Gümrük Birliği ülkelerinde yerel şirketlerin kurumsal sosyal sorumluluk politikaları
Corporate social responsibility practices of local companies in the context of Southern African Customs Union
TİRELO MOTHUPİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
39.
Özel etkinlikler için genişletilmiş tüketici odaklı marka denkliği modeli önerisi
A model suggestion of extended consumer-based brand equity for special events
LEVENT ÖZKOÇAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
40.
Halkla ilişkiler disiplininde bilimsel araştırmaların problematiği ile sektör sorunlarının korelatif analizi
Correlative analysis of the problematic of scientific research in public relations, and industry issues
NEFİSE SELMA SERDAROĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE YAVAŞGEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
41.
Türkiye'de halkla ilişkiler ve medya sektörleri arasındaki ilişkiler bağlamında basın bültenlerinin ulusal medyaya yansımaları
The reflections of press releases on national media in the context of interrelation between public relations and media sector in Turkey
DENİZ AKBULUT
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
42.
Toplum destekli polisliğin suç önleme ve uygulamaları açısından incelenmesi
An inquiry on community policing in terms of crime prevention and implementations
MURAT YAZGAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. LEYLA ERCAN
Yüksek Lisans
İngilizce
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Sosyoloji
|
|
|
43.
Global pazara giren Batılı olmayan şirketlerin pazarlama amaçlı halkla ilişkileri
Marketing public relations of non - Western companies in the global market
KATARİNA FUGOVA
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
44.
Üniversitelerde halkla ilişkiler: Kurumsal web sayfaları ve sosyal medya uygulamaları üzerine bir değerlendirme
Public relations in universities: An assessment about use of corporate web sites and social media
MUSTAFA YILMAZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TARHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
45.
Siyasal halkla ilişkiler uygulamalarının seçmen oy verme davranışı üzerinde etkisi
Political public relations implementations' influence on voter behavior of voting
EMEL TOZLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
46.
Tüketicinin lüks markaları satın alma nedenlerine yönelik bir araştırma:Vakko örneği
A study about the consumers reasons for buying luxury brands:Vakko case study
BÜŞRA AKSOY
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSELİ AYGÜL ALAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
47.
Türkiye'de gazetelerin yayınladığı siyasal reklamlarda retorik figürlerin kullanımı
Usage of rhetorical figures in the political advertisements published in newspapers in Turkey
BURCU ZEYBEK
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. VEDAT DEMİR
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
48.
Karşılaştırmalı bir yaklaşımla kamu sektörü ve özel sektörde halkla ilişkilerin işlevi: Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi ve Posta Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi'nin karşılaştırılması
Wi̇th a comparati̇ve approach, the functi̇on of publi̇c relati̇ons i̇n publi̇c sector and pri̇vate sector: The comparison of P. T. T and Türk Telecom
RUKİYE YILDIZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ORHAN İŞCAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
49.
Türk sporundaki şiddet olaylarının reklam ve PR aktiviteleri kullanarak değiştirebilme çalışması
Study to change violence of Turkish sports using advertising and PR activities
YAVUZ GÜLAHMETOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLBERK GÜLTEKİN SALMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Spor
|
|
|
50.
Viral pazarlamanın tüketici davranışları üzerine etkisi
The effect of viral marketing on consumer behavior
DUYGU ÖZTÜRK
(2015).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CEMAL YÜKSELEN
Yüksek Lisans
Türkçe
İşletme
|
|
|