Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Sayısal Analiz için arama sonuçları Arama sonucu: 29 sonuç bulundu
İSMAİL DÜLGEROĞLU ORCID
DOÇENT

İSMAİL DÜLGEROĞLU

KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Sayısal Analiz
ismail.dulgeroglu[at]klu.edu.tr
YAĞMUR ÖZ ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

YAĞMUR ÖZ

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/SAYISAL YÖNTEMLER ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Sayısal Analiz
AYDIN KAYABAŞI ORCID
PROFESÖR

AYDIN KAYABAŞI

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tarımsal Pazarlama ; Sayısal Analiz ; Pazarlama Etiği
aydin.kayabasi[at]dpu.edu.tr
SELİM ÇAM ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

SELİM ÇAM

SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/CUMHURİYET SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ/HUKUK BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİĞİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Sayısal Analiz
scam[at]cumhuriyet.edu.tr
NEDRET ERBOY ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

NEDRET ERBOY

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/MUĞLA MESLEK YÜKSEKOKULU/MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ/MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Sayısal Analiz ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi
nedreterboy[at]mu.edu.tr
AHMET TÜRKMEN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

AHMET TÜRKMEN

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/SİGORTACILIK BÖLÜMÜ/AKTÜERYA BİLİMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Sayısal Analiz ; Tüketici Davranışları
turkmena82[at]gmail.com
ASLI DİYADİN LENGER ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ASLI DİYADİN LENGER

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/HAVACILIK YÖNETİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Sayısal Analiz ; Tüketici Davranışları
adiyadin[at]gelisim.edu.tr
CENK KOÇAŞ ORCID
PROFESÖR

CENK KOÇAŞ

SABANCI ÜNİVERSİTESİ/YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİMLERİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Endüstriyel Pazarlama ; Sayısal Analiz
kocas[at]sabanciuniv.edu
ALİ UMUT GÜLER ORCID
DOÇENT

ALİ UMUT GÜLER

KOÇ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Sayısal Analiz ; Tüketici Davranışları
BAYEZİD GÜLCAN ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

BAYEZİD GÜLCAN

KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/SAYISAL YÖNTEMLER ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Sayısal Analiz ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
bgulcan[at]gmail.com
BAHRİ BARAN KOÇAK ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BAHRİ BARAN KOÇAK

DİCLE ÜNİVERSİTESİ/SİVİL HAVACILIK YÜKSEKOKULU/HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/HAVACILIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama ; Sayısal Analiz
bahribaran.kocak[at]dicle.edu.tr
SERCAN CENGİZ ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

SERCAN CENGİZ

HARRAN ÜNİVERSİTESİ/ŞANLIURFA SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/İŞLETME YÖNETİMİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması ; Sayısal Analiz
sercancengiz[at]harran.edu.tr
MÜNİR TOLGA AKÇURA ORCID
PROFESÖR

MÜNİR TOLGA AKÇURA

ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Sayısal Analiz ; Dijital Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları
tolga.akcura[at]ozyegin.edu.tr
BEYHAN TUNCER ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

BEYHAN TUNCER

TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ/HAYRABOLU MESLEK YÜKSEKOKULU/BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ/BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları ; Sayısal Analiz
btuncer[at]nku.edu.tr
MELİH CAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MELİH CAN

ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/RAFET KAYIŞ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Sayısal Analiz ; Pazarlama İletişimi ; Uluslararası Pazarlama
melih.can[at]alanya.edu.tr
OSMAN MÜBİN KARATEPE ORCID
PROFESÖR

OSMAN MÜBİN KARATEPE

DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Sayısal Analiz
osman.karatepe[at]emu.edu.tr
OĞUZ HAN AYKUT ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

OĞUZ HAN AYKUT

ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ/MESLEK YÜKSEKOKULU/BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ/BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Sayısal Analiz
oaykut[at]erzincan.edu.tr
TAHİR BENLİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

TAHİR BENLİ

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/SEYDİKEMER UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU/GÜMRÜK İŞLETME BÖLÜMÜ/GÜMRÜK İŞLETME ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları ; Sayısal Analiz
tbenli[at]mu.edu.tr
BARIŞ ERMAN DEPECİK ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BARIŞ ERMAN DEPECİK

SABANCI ÜNİVERSİTESİ/YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİMLERİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Pazarlama İletişimi ; Sayısal Analiz
MUHSİN TAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MUHSİN TAN

BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/SAYISAL YÖNTEMLER ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Tüketici Davranışları ; Sayısal Analiz