Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik için arama sonuçları Arama sonucu: 105 sonuç bulundu
NİRAY TUNÇEL ORCID
DOÇENT

NİRAY TUNÇEL

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
niraytuncel[at]hacettepe.edu.tr
ELİF ÜSTÜNDAĞLI ERTEN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

ELİF ÜSTÜNDAĞLI ERTEN

EGE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Pazarlama İletişimi
elif.ustundagli[at]ege.edu.tr
MUSTAFA ENES TEPE ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

MUSTAFA ENES TEPE

KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Etiği ; Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
menestepe[at]kmu.edu.tr
BAŞAK KURU ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

BAŞAK KURU

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ/BEYKOZ LOJİSTİK MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/LOJİSTİK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Endüstriyel Pazarlama ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Uluslararası Pazarlama
basakkuru[at]beykoz.edu.tr
BANU KÜLTER DEMİRGÜNEŞ ORCID
PROFESÖR

BANU KÜLTER DEMİRGÜNEŞ

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
banu.kulterdemirgunes[at]ohu.edu.tr
ENES EMRE BAŞAR ORCID
PROFESÖR

ENES EMRE BAŞAR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama ; Dijital Pazarlama ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
eebasar[at]anadolu.edu.tr
MELTEM TÜRE ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MELTEM TÜRE

TOBB EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Pazarlama Etiği
mture[at]etu.edu.tr
FATMA DEMİRCİ OREL ORCID
PROFESÖR

FATMA DEMİRCİ OREL

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
fdorel[at]cu.edu.tr
ÖZLEM AKGÜÇ ÇETİNKAYA ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ÖZLEM AKGÜÇ ÇETİNKAYA

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
ozlem.cetinkaya[at]omu.edu.tr
NAZİME EBRU ÖZKUL ARIKAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

NAZİME EBRU ÖZKUL ARIKAN

ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ/ŞEREFLİKOÇHİSAR UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
ozkulebru1[at]hotmail.com
ARZU AZİZAĞAOĞLU ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ARZU AZİZAĞAOĞLU

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/HEREKE ASIM KOCABIYIK MESLEK YÜKSEKOKULU/TEKSTİL, GİYİM, AYAKKABI VE DERİ BÖLÜMÜ/TEKSTİL TEKNOLOJİSİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
arzu.azizagaoglu[at]kocaeli.edu.tr
ŞENAY SABAH ÇELİK ORCID
PROFESÖR

ŞENAY SABAH ÇELİK

ANKARA ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
senaysabah[at]gmail.com
OĞUZ YILDIZ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

OĞUZ YILDIZ

İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME VE YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/HAVACILIK YÖNETİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
oguz.yildiz[at]medipol.edu.tr
CEYDA OVACI ORCID
DOÇENT

CEYDA OVACI

İSTANBUL OKAN ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME VE YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Tüketici Davranışları
cevda.ovaci[at]okan.edu.tr
MUHAMMED BİLGEHAN AYTAÇ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

MUHAMMED BİLGEHAN AYTAÇ

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Pazarlama İletişimi
bilgehanaytac[at]aksaray.edu.tr
ÖMER TORLAK ORCID
PROFESÖR

ÖMER TORLAK

İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME VE YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Etiği ; Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
omer.torlak[at]izu.edu.tr
AYDIN KAYABAŞI ORCID
PROFESÖR

AYDIN KAYABAŞI

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Dijital Pazarlama
aydin.kayabasi[at]dpu.edu.tr
RUŞEN AKDEMİR ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

RUŞEN AKDEMİR

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Uluslararası Pazarlama
rusenakdemir[at]mu.edu.tr
MURAT ŞENER ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MURAT ŞENER

MUDANYA ÜNİVERSİTESİ/SANAT VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
murat.sener[at]mudanya.edu.tr
TUFAN ÖZSOY ORCID
PROFESÖR

TUFAN ÖZSOY

ADANA ALPARSLAN TÜRKEŞ BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Reklam ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
tozsoy[at]atu.edu.tr