Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 98 sonuç bulundu
EMRAH GÜLMEZ ORCID
DOÇENT

EMRAH GÜLMEZ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
emrahgulmez[at]anadolu.edu.tr
AYLA TOPUZ SAVAŞ ORCID
DOÇENT

AYLA TOPUZ SAVAŞ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Sosyal Reklamcılık ; Dijital Reklamcılık
atsavas[at]anadolu.edu.tr
GÜLDANE ZENGİN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

GÜLDANE ZENGİN

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
ELİF EŞİYOK ORCID
PROFESÖR

ELİF EŞİYOK

ATILIM ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri ; Reklam Çözümlemesi
DERYA ÖCAL ORCID
PROFESÖR

DERYA ÖCAL

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık
dtellan[at]atauni.edu.tr
BERKANT YILMAZ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BERKANT YILMAZ

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Stratejileri ; Reklam Araştırmaları
berkant.yilmaz[at]kocaeli.edu.tr
ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN

İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
o.ozkok[at]iku.edu.tr
ALPER YILMAZ ORCID
DOÇENT

ALPER YILMAZ

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi ; Dijital Reklamcılık
alper.yilmaz[at]inonu.edu.tr
KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ ORCID
PROFESÖR

KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
ntuzel[at]marmara.edu.tr
ALİ ERKAM YARAR ORCID
DOÇENT

ALİ ERKAM YARAR

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Çözümlemesi
aeyarar[at]erbakan.edu.tr
CİHAN BECAN ORCID
DOÇENT

CİHAN BECAN

ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
cihan.becan[at]uskudar.edu.tr
YASEMİN KESKİN YILMAZ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

YASEMİN KESKİN YILMAZ

MALATYA TURGUT ÖZAL ÜNİVERSİTESİ/SANAT, TASARIM VE MİMARLIK FAKÜLTESİ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Sosyal Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
yasemin.yilmaz[at]ozal.edu.tr
NİLNUR TANDAÇGÜNEŞ ORCID
DOÇENT

NİLNUR TANDAÇGÜNEŞ

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
nilnur.tandacgunes[at]istanbul.edu.tr
FATMA NAZLI KÖKSAL ORCID
DOÇENT

FATMA NAZLI KÖKSAL

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ/REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
fatmanazli.koksal[at]yeditepe.edu.tr
EMİNE FURTIN ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

EMİNE FURTIN

KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
efurtin[at]kastamonu.edu.tr
SEFA ERBAŞ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

SEFA ERBAŞ

GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/EDEBİYAT FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/GENEL SOSYOLOJİ VE METODOLOJİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları
sefaerbas[at]gumushane.edu.tr
AYTAÇ BURAK DERELİ ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

AYTAÇ BURAK DERELİ

TRABZON ÜNİVERSİTESİ/BEŞİKDÜZÜ MESLEK YÜKSEKOKULU/BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ/ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Araştırmaları ; Siyasal Reklamcılık
aburakdereli[at]gmail.com
MERİH TAŞKAYA
PROFESÖR

MERİH TAŞKAYA

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi ; Sosyal Reklamcılık
meriht[at]akdeniz.edu.tr
ERDEM GEÇİT
DOÇENT

ERDEM GEÇİT

İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Araştırmaları
erdem.gecit[at]ikc.edu.tr
DİLEK ŞAHİNCİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

DİLEK ŞAHİNCİ

İSTANBUL TOPKAPI ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Etiği ; Reklam Araştırmaları
dileksahinci[at]topkapi.edu.tr