Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Müşteri İlişkileri Yönetimi için arama sonuçları Arama sonucu: 126 sonuç bulundu
TOLGA DURSUN ORCID
PROFESÖR

TOLGA DURSUN

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/GEREDE UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/PAZARLAMA BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Tüketici Davranışları
METEHAN TOLON ORCID
PROFESÖR

METEHAN TOLON

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Dijital Pazarlama
metehan.tolon[at]hbv.edu.tr
ALİ YAYLI ORCID
PROFESÖR

ALİ YAYLI

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/REKREASYON YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/REKREASYON YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
ali.yayli[at]hbv.edu.tr
EKREM CENGİZ ORCID
PROFESÖR

EKREM CENGİZ

GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/SAYISAL YÖNTEMLER ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
ekremcengiz[at]gumushane.edu.tr
AHMET MUTLU AKYÜZ ORCID
PROFESÖR

AHMET MUTLU AKYÜZ

GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/GÜMÜŞHANE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
ahmetmutluakyuz[at]gmail.com
FAHRİ APAYDIN ORCID
PROFESÖR

FAHRİ APAYDIN

YALOVA ÜNİVERSİTESİ/YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Dijital Pazarlama
fapaydin1[at]yahoo.com
AYŞE ŞAHİN ORCID
PROFESÖR

AYŞE ŞAHİN

MERSİN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
asahin[at]mersin.edu.tr
FAHRETTİN ATIL BİLGE ORCID
PROFESÖR

FAHRETTİN ATIL BİLGE

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
VESİLE ASLIHAN NASIR İŞLER ORCID
PROFESÖR

VESİLE ASLIHAN NASIR İŞLER

BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/YÖNETİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Dijital Pazarlama
aslihan.nasir[at]boun.edu.tr
NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA ORCID
PROFESÖR

NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Endüstriyel Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
nfersoy[at]anadolu.edu.tr
ECE ARMAĞAN ORCID
PROFESÖR

ECE ARMAĞAN

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ/NAZİLLİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
earmagan[at]adu.edu.tr
ÖMER KÜRŞAD TÜFEKCİ ORCID
PROFESÖR

ÖMER KÜRŞAD TÜFEKCİ

ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Pazarlama İletişimi
omertufekci[at]isparta.edu.tr
ERKAN ÖZDEMİR ORCID
PROFESÖR

ERKAN ÖZDEMİR

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Satış Yönetimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Pazarlama Etiği
eozdemir[at]uludag.edu.tr
KETİ VENTURA ORCID
PROFESÖR

KETİ VENTURA

EGE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Endüstriyel Pazarlama ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
keti.ventura[at]ege.edu.tr
SÜPHAN NASIR ORCID
PROFESÖR

SÜPHAN NASIR

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSAT FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
suphan[at]istanbul.edu.tr
MEHMET TIĞLI
PROFESÖR

MEHMET TIĞLI

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları
mtigli[at]marmara.edu.tr
HAKAN CENGİZ ORCID
PROFESÖR

HAKAN CENGİZ

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Dijital Pazarlama
hakancengiz[at]karabuk.edu.tr
SELDA BAŞARAN ALAGÖZ ORCID
PROFESÖR

SELDA BAŞARAN ALAGÖZ

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/LOJİSTİK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
sbalagoz[at]konya.edu.tr
MAHMUT NEDİM BAYUK ORCID
PROFESÖR

MAHMUT NEDİM BAYUK

HARRAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Hizmet Pazarlaması
HAYRETTİN ZENGİN ORCID
PROFESÖR

HAYRETTİN ZENGİN

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
hzengin[at]sakarya.edu.tr