Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
1. Sivil toplum örgütlerinde halkla ilişkiler faaliyetleri Muğla Ticaret ve Sanayi Odası örneği Public relations activities in non governmental organizations: Muğla Chamber of Commerce and Industry

BEKİR ÇAĞATAY ÖZDEN (2019). , Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYTEKİN FIRAT
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
2. Sosyal medya kullanımının siyasal katılıma etkisi The effect of using social media on political partipication

ERCAN AKTAN (2017). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. NEJAT ÖZÜPEK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
3. Belediyelerde kurumsal imaj algısı: Kırıkkale Belediyesi'nin dış hedef kitleler gözündeki imajı Corporate i̇mage perception at municipalities: The image of Kirikkale Municipality in the eyes of external publics

NUR DEMİRKOL (2017). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
4. Halkla ilişkilere KOBİ perspektifinden bir bakış: Kayseri Organize Sanayi Bölgesi'nde bir araştırma A View to public relations from the perspective of SME case of Kayseri̇ Organised Industrial Zone

AYŞE YILDIRIM (2016). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL TANYERİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
5. Stratejik halkla ilişkilerde kamu segmentasyonu: Kamuların durumsal kuramının toplumsal kültür bağlamında Türkiye'de analizi Public segmentation in strategic public relations: The analysis of the situational theory of publics in Turkey in the context of culture

ZUHAL GÖK DEMİR (2016). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
6. Türkiye'de kamu spotu oluşum süreci ve yayın politikaları The process of public service announcement creation and broadcasting policies in Turkey

BİRGÜL BİLGİÇ (2016). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
7. Duygusal zeka ile iletişim becerileri arasındaki ilişki: Erzurum Polis Meslek Yüksekokulu öğrencilerine yönelik bir uygulama The relation between emotional intelligence and communication skills: An application on the students of Erzurum Police Vocational School

ÖZKAN AVCI (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EYYUP AKBULUT
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
8. Kamu kuruluşlarında halkla ilişkiler faaliyetleri: Milli Piyango idaresi üzerine bir pilot çalışma Public relations activities in public institutions: A pilot study on National Lottery

HAFİZE SARIBAŞOĞLU (2016). , Yapıldığı Yer: NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SERKAN AKGÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
9. Sosyal medyada Türkiye imajı: Youtube video bloglarında Türkiye imajı üzerine bir inceleme Turkey's image in social media: An analysis of Turkey's image over the vlogs of Youtube

HAKAN ÜN (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
10. Kurumsal güvenilirliğin algılanan etkileri üzerine bir araştırma A research on perceived impact of corporate credibility

ZEHRA ÖZDEMİR (2016). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
11. Belediyelerin engellilere yönelik faaliyetlerinin kurum imajı açısından önemi: Samsun Büyükşehir Belediyesi örneği Importance of acti̇vi̇ti̇es of muni̇ci̇pali̇ti̇es for the handi̇capped i̇n terms of i̇nsti̇tuti̇onal i̇mage: The case of Samsun Metropoli̇tan Muni̇ci̇pali̇ty.

AYNUR ARSLAN (2016). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
12. Otomobil pazarında, pazarlama amaçlı halkla ilişkiler araçlarının satınalma kararlarına etkisi ve otomobil sektöründe bir uygulama Car market, by means of marketing public relations for the effect of purchasing decisions

DENİZ SUNGUR (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
13. Yerel yönetimlerin halkla ilişkiler faaliyetlerine vatandaşların bakışı: Selçuklu Belediyesi örneği View of citizens to public relations activities of local governments: The case of Selçuklu Municipality

MÜRÜVVET ORAL (2016). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖMER BAKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
14. Kurum kültürü ve alt kültürler: halkla ilişkiler birimi olmayan bir şirkette kurum kültürü analizi Corporate culture and subcultures: corporate culture analysis in a company without a public relations department

SİBEL KURT (2016). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. R. AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
15. Uluslararası halkla ilişkiler bağlamında yumuşak güç: İç hedef kitle üzerine bir araştırma Soft power on the context of international public relations: A research on internal target group

TARIK KODAL (2016). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL TANYERİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Uluslararası İlişkiler
16. Halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni iletişim teknolojilerinin kullanımı: Büyükşehir Belediyeleri üzerine bir araştırma Usage of new communication technologies in public relations activities: A research on Metropolitan Municipalities

ZEYNEP ÖZTEMEL (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
17. Belediyelerin halkla ilişkiler uygulamalarında internetin ve sosyal medyanın kullanımı: Konya merkez ilçe belediyeleri üzerine bir inceleme The usage of the internet and social media in public relations applications of municipalities: A case study on district municipalities of Konya

GÖKHAN ŞENYURT (2016). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖMER BAKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
18. Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları The brand value perceptions of women consumers regarding marketing mix

HATİCE NUR YILDIZ (2016). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
19. Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler uygulamaları; Nevşehir Belediyesi örneği The practises of public relations at local governments; the case of Nevşehi̇r Municipality

KEZBAN AYDENİZ (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL POYRAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
20. Bankaların kültür ve sanat sponsorluğu çalışmalarının olumlu bir kurum imajı oluşturma sürecindeki rolü The role of the banks' culture and art sponsorship activities in the process of creating a positive corporate image

HALİL TAŞTEKİN (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Bankacılık , Halkla İlişkiler
21. Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka bilinirliğine katkısı: Çevre konulu sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik bir araştırma Social responsibility projects' affect on brand awareness: A research about enviromental social responsibility campaigns

İREM DALKIRAN (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞİFA ELCİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
22. Tüketici davranışlarını etkilemede yeni bir iletişim tekniği olarak nöropazarlama iletişimi Neuromarketi̇ng communi̇cati̇on as a new communi̇cati̇on method for mani̇pulati̇ng consumer behavi̇or

TURAN VALİYEVA (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MAHMUT HAKKI AKIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
23. Bir ilişki yönetimi olarak halkla ilişkiler: Örgüt ve kamu ilişkilerinin çözümlenmesi Public relations management as a relationship: Analysis of the organization and public relations

ASLI İCİL TUNCER (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. M. BİLAL ARIK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
24. Sivil toplum kuruluşlarının itibarı:Türkiye'ye yönelik bir ölçek geliştirme çalışması The reputation of non-governmental organisations: A scale development study for Turkey

DİDEM ÇABUK (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
25. Siyasal iletişim faaliyetlerinin seçmenin oy verme davranışı üzerine etkisi; İstanbul örneği The impact of political communi̇cation actions on voting behavior; Axamples of İstanbul

ÜMİT UZUN (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENĞİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
26. Kamu yönetiminde halkla ilişkiler faaliyetleri: Türk Silahlı Kuvvetleri örneği Public relations activities in public administration: The example of Turkish Armed Forces

ERAY KARAMAN (2015). , Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ELİF YÜCETÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
27. Halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajının oluşumuna etkisi: Erciyes Üniversitesi örneği The effect of the formation to the organisation image of puplic relations activities: Erciyes University model

FUAT AYDIN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERCAN YAVUZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
28. X ve Y kuşaklarının kurumsal iş hayatında insan kaynağı açısından stratejik yönetimi The strategic management of X and Y generations in corporate business life in terms of human resources

KÜBRA AYGENOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGE UĞURLU
Yüksek Lisans   Türkçe   İşletme
29. Edebi edebiyata karşı edepli edebiyat: Hidayet Romanlarında propaganda unsurlarının incelenmesi Moral fiction against literary fiction: The analysis of propaganda elements in Hidayet Novels

EBRU AKÇAY (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. JALE ÖZATA DİRLİKYAPAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
30. Akademisyenlerin ve öğrencilerin gözünden üniversitelerdeki halkla ilişkiler eğitimi: Romanya ve Türkiye eğitim sistemlerinin karşılaştırılması Public relations education through the eyes of proffesors and students: Comparison of Romanian and Turkish education systems

İLKİN ESEN YILDIRIM (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
31. Sağlıkta şiddet haberlerinin basına yansıması Press reflections of violence news health

ÖZLEM DUĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
32. Toplumsal hareketlerin sosyal medyada çerçevelenmesi: Çevre odaklı STK'lara ilişkin bir söylem çerçevesi analizi Framing of social movements at social media: A discourse framing analysis regarding environment oriented ngos

HABİBE AKÇAY BEKİROĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Sosyoloji
33. Kişilerarası iletişimde kendini açma ve özsaygı ilişkisi The relationship between self - disclosure and self - esteem in interpersonal communication

EBRU ÇİTİL GÜREL (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞEN TEMEL EGİNLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
34. Yerel basın çalışanlarının sosyal medya kullanım alışkanlıkları üzerine ampirik bir inceleme: Gaziantep yerel basını örneği An empirical research on the social media using habits of local media staff: Sample of Gaziantep province

BEKİR ÖKSÜZ (2015). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KENAN GÜLLÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
35. Kent pazarlamasında iletişim yönetimiyle kentlilik bilincinin geliştirilmesi The improvement of urbanness consciousness by means of communication management in city marketing

BURCU ALTIPARMAK (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
36. Stratejik planlamada halkla ilişkilerin rolü:Devlet ve vakıf üniversiteleri üzerine bir inceleme The role of publi̇c relati̇ons i̇n strategi̇c planni̇ng: A revi̇ew of state and foundationuni̇versi̇ti̇es

FUNDA YALÇIN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİREL GÖLÖNÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
37. İnşaat şirketlerinin satış ofislerinde gerçekleştirilen halkla ilişkiler uygulamalarının satış ve marka değeri yaratma süreçlerine etkileri Effects on brand value creation period of public relations practises which are executed in sale offices of construction companies

ERSİN AYDENİZ (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. IŞIL ZEYBEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
38. Güney Afrika Gümrük Birliği ülkelerinde yerel şirketlerin kurumsal sosyal sorumluluk politikaları Corporate social responsibility practices of local companies in the context of Southern African Customs Union

TİRELO MOTHUPİ (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
39. Özel etkinlikler için genişletilmiş tüketici odaklı marka denkliği modeli önerisi A model suggestion of extended consumer-based brand equity for special events

LEVENT ÖZKOÇAK (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
40. Halkla ilişkiler disiplininde bilimsel araştırmaların problematiği ile sektör sorunlarının korelatif analizi Correlative analysis of the problematic of scientific research in public relations, and industry issues

NEFİSE SELMA SERDAROĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE YAVAŞGEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
41. Türkiye'de halkla ilişkiler ve medya sektörleri arasındaki ilişkiler bağlamında basın bültenlerinin ulusal medyaya yansımaları The reflections of press releases on national media in the context of interrelation between public relations and media sector in Turkey

DENİZ AKBULUT (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
42. Toplum destekli polisliğin suç önleme ve uygulamaları açısından incelenmesi An inquiry on community policing in terms of crime prevention and implementations

MURAT YAZGAN (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. LEYLA ERCAN
Yüksek Lisans   İngilizce   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Sosyoloji
43. Global pazara giren Batılı olmayan şirketlerin pazarlama amaçlı halkla ilişkileri Marketing public relations of non - Western companies in the global market

KATARİNA FUGOVA (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
44. Üniversitelerde halkla ilişkiler: Kurumsal web sayfaları ve sosyal medya uygulamaları üzerine bir değerlendirme Public relations in universities: An assessment about use of corporate web sites and social media

MUSTAFA YILMAZ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TARHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
45. Siyasal halkla ilişkiler uygulamalarının seçmen oy verme davranışı üzerinde etkisi Political public relations implementations' influence on voter behavior of voting

EMEL TOZLU (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
46. Tüketicinin lüks markaları satın alma nedenlerine yönelik bir araştırma:Vakko örneği A study about the consumers reasons for buying luxury brands:Vakko case study

BÜŞRA AKSOY (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSELİ AYGÜL ALAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
47. Türkiye'de gazetelerin yayınladığı siyasal reklamlarda retorik figürlerin kullanımı Usage of rhetorical figures in the political advertisements published in newspapers in Turkey

BURCU ZEYBEK (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. VEDAT DEMİR
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
48. Karşılaştırmalı bir yaklaşımla kamu sektörü ve özel sektörde halkla ilişkilerin işlevi: Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi ve Posta Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi'nin karşılaştırılması Wi̇th a comparati̇ve approach, the functi̇on of publi̇c relati̇ons i̇n publi̇c sector and pri̇vate sector: The comparison of P. T. T and Türk Telecom

RUKİYE YILDIZ (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ORHAN İŞCAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
49. Türk sporundaki şiddet olaylarının reklam ve PR aktiviteleri kullanarak değiştirebilme çalışması Study to change violence of Turkish sports using advertising and PR activities

YAVUZ GÜLAHMETOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLBERK GÜLTEKİN SALMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Spor
50. Viral pazarlamanın tüketici davranışları üzerine etkisi The effect of viral marketing on consumer behavior

DUYGU ÖZTÜRK (2015). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CEMAL YÜKSELEN
Yüksek Lisans   Türkçe   İşletme