Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Ürün ve Marka Yönetimi için arama sonuçları Arama sonucu: 324 sonuç bulundu
OYLUM ALTUNA ORCID
PROFESÖR

OYLUM ALTUNA

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
oaltuna[at]istanbul.edu.tr
ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ ORCID
DOÇENT

ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/SAĞLIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/SAĞLIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi ; Ürün ve Marka Yönetimi
cagla.bozoklu[at]hbv.edu.tr
ONUR TÜRKER ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ONUR TÜRKER

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Endüstriyel Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
oturker[at]gelisim.edu.tr
ALPER ÖZER ORCID
PROFESÖR

ALPER ÖZER

ANKARA ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Uluslararası Pazarlama
AHMET ERCAN GEGEZ ORCID
PROFESÖR

AHMET ERCAN GEGEZ

İSTANBUL TOPKAPI ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
ahmetercangegez[at]topkapi.edu.tr
MUSTAFA SEÇKİN ŞALVARLI ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

MUSTAFA SEÇKİN ŞALVARLI

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İZMİR MESLEK YÜKSEKOKULU/EL SANATLARI BÖLÜMÜ/KUYUMCULUK VE TAKI TASARIMI PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları
mustafa.salvarli[at]deu.edu.tr
MEHMET AĞAN ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

MEHMET AĞAN

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama İletişimi
mehmetagans[at]gmail.com
ÖZNUR ÖZKAN TEKTAŞ ORCID
PROFESÖR

ÖZNUR ÖZKAN TEKTAŞ

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
oznuro[at]hacettepe.edu.tr
FERİDE BAHAR IŞIN ORCID
PROFESÖR

FERİDE BAHAR IŞIN

BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları
bahar[at]baskent.edu.tr
ŞAKİR ERDEM ORCID
PROFESÖR

ŞAKİR ERDEM

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
serdem[at]marmara.edu.tr
CEVAT SÖYLEMEZ ORCID
DOÇENT

CEVAT SÖYLEMEZ

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/KÜTAHYA UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama
cevat.soylemez[at]dpu.edu.tr
LEYLA ÖZER
PROFESÖR

LEYLA ÖZER

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
leyla[at]hacettepe.edu.tr
BÜLENT ÖZSAÇMACI ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

BÜLENT ÖZSAÇMACI

ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ/ÇANKAYA MESLEK YÜKSEKOKULU/DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ/DIŞ TİCARET PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi
bozsacmaci[at]cankaya.edu.tr
TAMER BAYRAM ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

TAMER BAYRAM

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/EMET MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Etiği ; Tüketici Davranışları
İLKAY KARADUMAN ORCID
PROFESÖR

İLKAY KARADUMAN

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama
ÜMRAN ÜNDER ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ÜMRAN ÜNDER

ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/HAVACILIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması
ubayrak[at]eskisehir.edu.tr
AHMET KOÇAK ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

AHMET KOÇAK

BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
KÜBRA MÜGE DALDAL ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

KÜBRA MÜGE DALDAL

HİTİT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
kmugedaldal[at]hitit.edu.tr
SÜREYYA KARSU ORCID
PROFESÖR

SÜREYYA KARSU

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
karsu_s[at]ibu.edu.tr
EMEL CELEP ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

EMEL CELEP

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama İletişimi
ecelep[at]selcuk.edu.tr