Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Reklamcılık / Dijital Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 91 sonuç bulundu
NEVZAT İNAN
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

NEVZAT İNAN

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Çözümlemesi
nevzat.inan[at]gmail.com
EMRAH GÜLMEZ ORCID
DOÇENT

EMRAH GÜLMEZ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
emrahgulmez[at]anadolu.edu.tr
YEŞİM ÇELİK
DOÇENT

YEŞİM ÇELİK

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık
AYLA TOPUZ SAVAŞ ORCID
DOÇENT

AYLA TOPUZ SAVAŞ

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Sosyal Reklamcılık ; Dijital Reklamcılık
atsavas[at]anadolu.edu.tr
GÖKÇE BÜYÜKERŞEN GÖKSEL ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

GÖKÇE BÜYÜKERŞEN GÖKSEL

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Yapımı ; Dijital Reklamcılık
GÜLDANE ZENGİN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

GÜLDANE ZENGİN

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAM ARAŞTIRMALARI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
DERYA ÖCAL ORCID
PROFESÖR

DERYA ÖCAL

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık
dtellan[at]atauni.edu.tr
ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN

İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/YENİ MEDYA VE İLETİŞİM PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
o.ozkok[at]iku.edu.tr
NECİP SERDAR SEVER ORCID
PROFESÖR

NECİP SERDAR SEVER

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Kampanyaları ; Sosyal Reklamcılık
nssever[at]anadolu.edu.tr
ALPER YILMAZ ORCID
DOÇENT

ALPER YILMAZ

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi ; Dijital Reklamcılık
alper.yilmaz[at]inonu.edu.tr
KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ ORCID
PROFESÖR

KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
ntuzel[at]marmara.edu.tr
ALİ ERKAM YARAR ORCID
DOÇENT

ALİ ERKAM YARAR

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Çözümlemesi
aeyarar[at]erbakan.edu.tr
ECE DEMİRKAPU ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

ECE DEMİRKAPU

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Dijital Reklamcılık
edemirkapu[at]gelisim.edu.tr
ESER LEVİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

ESER LEVİ

İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Stratejileri ; Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık
eser.levi[at]bilgi.edu.tr
YASEMİN KESKİN YILMAZ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

YASEMİN KESKİN YILMAZ

MALATYA TURGUT ÖZAL ÜNİVERSİTESİ/SANAT, TASARIM VE MİMARLIK FAKÜLTESİ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Sosyal Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
yasemin.yilmaz[at]ozal.edu.tr
NİLNUR TANDAÇGÜNEŞ ORCID
DOÇENT

NİLNUR TANDAÇGÜNEŞ

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
nilnur.tandacgunes[at]istanbul.edu.tr
EMİNE FURTIN ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

EMİNE FURTIN

KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
efurtin[at]kastamonu.edu.tr
ERDEM GEÇİT
DOÇENT

ERDEM GEÇİT

İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Araştırmaları
erdem.gecit[at]ikc.edu.tr
ONUR KONYA ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ONUR KONYA

İSTANBUL BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Çözümlemesi ; Reklam Etiği
onurkonya[at]beykent.edu.tr
VEYSEL BOZAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

VEYSEL BOZAN

ANKARA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam ve Tüketim Kültürü ; Dijital Reklamcılık ; Siyasal Reklamcılık
vbozan[at]ankara.edu.tr